huh,pening aku diuatnye  

Posted by dineira9129

        Sekali lagi kita berjumpa setelah lama membisu.Salam sejahtera aku ucapkan kepada yang sudi menjenguk blog aku ni.Harap kalian tidak jemu untuk meluangkan sedikit masa untuk blog ni.Minggu exam yang membuat aku x sempat nk update "aku dan hidupku..." hehe.
        Sekali lagi aku x dapat tidur,maklom la manusia x lari dari sebarang masalah kn.biase la tu.Tapi sekurang-kurangnya aku dapat release tension ngn cara ngadap laptop sampai ke pagi ni,haha.Tapi berbaloi r,jenuh aku search cm new nk wat blog jadi lebih menarik dan hasilnya korang ley tengok sendiri kan,hehe.Nk kutuk kew nk ape kew,ikot korang la.Ak xkesah pn.Nasib baik hari cuti,dapat la aku merehatkan badan lama sikit pas nie,hehe.
        Rasenye sampai sini dulu la.Mmg xley blah da nie.hehe..thanx coz sudi bace.
    

This entry was posted on 16:35 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments